wtorek, 27 sierpnia 2019

Opowieść Ślimaka: letni wianek z bukszpanu

Kochani!

Za nami kolejny upalny dzień. W sieci robi się już jesiennie. Te pierwsze kadry ze świecami w tle, nieśmiało pojawiające się wrzosy i dynie. A ja, pierwszy raz od niepamiętnych czasów, pragnę by to lato jeszcze trwało. I chociaż nie znoszę upałów, a raczej bardzo ciężko je znoszę :) to wolę, kiedy Dziewczynki o siódmej rano biegają po rosie za kotami, niż w kozakach przedzierają się przez zaspy. I myślę, co zrobić, by to lato zatrzymać. Dzisiaj uplotłyśmy wianek do kuchni. Kilka gałązek bukszpanu,  drucik florystyczny, moje urodzinowe kwiaty od Dziewczynek, kilka wiklinowych serduszek... Nawet Sisi załapała się na zdjęcie :)




Takiego Gościa znalazła w bukszpanie :)



Nasze dzieło zawisło w kuchni. Kształtem przypomina wianek, ale ile serca i pracy włożyły w niego Dziewczynki, to tylko ja i Pan Ślimak wiemy  :)



Wiklinowe serduszka zdjęłyśmy, na potrzeby dekoracji, z girlandy świetlnej. Potrzeba matką wynalazku  :)







W oknie zawisła kolejna perełka z sh. Lambrekin jest wykończony przepiękną koronką!



Do kompletu obrus :) I pierwsze wrzosy. Skusiły mnie swoim nietypowym wyglądem i kolorystyką.







Pewnej jesieni robiłyśmy z Zosią wianek i kule z mchu, pamiętacie? klik Jak miło powspominać! Teraz Marysia dołączy do poszukiwania krasnoludków :)

Do napisania!

8 komentarzy:

  1. Niestety jesień zbliża się wielkimi krokami, też pragnę zatrzymać lato i długie dni...
    Przepiękny wianek, dla mnie jesteś czarodziejka, pozornie z niczego potrafisz zrobić cos😍

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana myślę, że powinnaś zrovic cykl takich ozdób !! Naprawdę! Masz do tego talent i zmysł ! Jestem zauroczona :))

    <3 W

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) mam już pomysły na kol3jne wianki. Niech tylko czas na to pozwoli :)

      Usuń
  3. Fakt lato już się, powoli kończy.....próbujesz zatrzymać i świetnie sobie z tym radzisz, wrzos w niespotykanych barwach, słyszałam,że nie powinno trzymać w mieszkaniu......pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Dusiu! Też tak słyszałam. Trzymam co roku :).

      Serdeczności !

      Usuń
  4. Wianek piękny. Musisz zająć się tym profesjonalnie 😍A Pan Ślimak z Wami zamieszkał ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ❤ tak, Ślimak został. Z resztą bandy żeruje w moich pelargoniach !

      Usuń