czwartek, 13 kwietnia 2017

Wpis z jajem...

Witajcie!
 
 
Dzisiaj przynoszę Wam cekinowe jaja, które robiłyśmy z  Zosią. Część z nich powstała dawno temu, za czasów kiedy noce były przespane, a dni wlekły się w nieskończoność. Dziewczynki podkręcają tempo życia na tyle, że sama nie wiem, jakim cudem mamy połowę miesiąca! Jak przystało na kwiecień - czasem słońce, czasem deszcz - wiosna przeplata się z zimowymi i jesiennymi akcentami. Jest wesoło, szybko, jednym słowem z jajem :)
 
 










 
Kochani!
 
Niech Święta Wielkiej Nocy przyniosą same dobre chwile! Niech Zmartwychwstały Chrystus otuli Nasze serca nadzieją, pokojem i radością!
 

11 komentarzy:

  1. Przepiękne, dziękuję za życzenia, również życzę Tobie i Twojej Rodzinie radosnych Świąt. Pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdrowych, spokojnych i rodzinnych świat. Piękne jajka zrobiliście. U nas od poczatku tygodnia deszczowo i zimno. Justa1985

    OdpowiedzUsuń
  3. Jajka cudowne! Podobają mi się te kolorki... Mam też gdzieś takie jedno zielone cekinowe, które dostałam od jednej z moich Babć z pracy, niestety w chaosie jaki mam nadal w piwnicy, nie udało mi się go znaleźć...
    Elwiro, życzę Tobie i Twoim najbliższym samych radosnych chwil na czas Wielkanocy... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne te cekinowe jajka. Najlepsze życzenia radości i zadumy w te Święta Wielkanocne. Uciekam podziałać w kuchni, bo to jedyny moment, kiedy mogę zrobić cokolwiek w pełnym spokoju :-) Chłopcy śpią i zbierają energię na jutro ;-) Do przeczytania :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne jajowe dekoracje, i królik się wkradł w kadr:) Tobie również radosnych, ciepłych, spędzonych w rodzinnej atmosferze świąt Wielkiej Nocy życzę:)
    PS. odkąd zostałam mamą, moje życie też pędzi dwa razy szybciej, choć już wcześniej wydawało mi się, że mija za szybko. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne kolorowe jajka.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowne jaja i cudowne kadry :) to prawda dzieciaki nakrecaja tepo zycia ale to jest wlasnie cudowne :) ps przecudny ten srebrny krolis :) gdzie zakupials ?
    nie moge nie wspomniec jaka duma mnie rozpiera jak ujrzalam moje logo :) nie spodziewalam sie ze juz jest :) to zaszczyt ze dumnie go dodalas :) serducho sie raduje :) sciskam Was i dziewczynki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi również kwiecień przemknął tak szybko... Piękne jajka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie u Ciebie było w święta. :)

    OdpowiedzUsuń