środa, 2 sierpnia 2017

W roli głównej suszone pomidory z żurawiną

Witajcie!
 
Bezapelacyjnie odkryciem ubiegłego miesiąca są suszone pomidory! Nie wiem jak to się stało, ale dopiero kilka tygodni temu, poznałam i na nowo odkryłam smak i możliwości suszonych pomidorów. Ich wygląd może zbyt nie zachęca do delektowania się nimi, ale w połączeniu z dodatkami, są rozkoszą dla podniebienia. Długo nie mogłam się przekonać do ich smaku, ale nareszcie trafiłam na te idealne, suszone pomidory z żurawiną. Teraz królują w mojej kuchni!

Moje dwie ulubione propozycje podania:


 
- mix sałat,
- roszponka,
- filet z kurczaka (ugotowany/upieczony i pokrojony w kostkę),
- kilkanaście żółtych pomidorków,
- pół kostki sera feta,
- pół czerwonej cebuli,
- kilka suszonych pomidorów z żurawiną ( kupuję w Biedronce),
- czarne oliwki,
- sos grecki.
 
 
 
 
- kulka mozzarelli,
- kilka żółtych pomidorków,
- czarne oliwki,
- kilka suszonych pomidorów z żurawiną,
- oregano.
 
Przepisy i wykonanie są banalnie proste, ale ten smak wynagradza tę prostotę.
 
Do następnego!

12 komentarzy:

  1. Oliwki, ser feta .. zdecydowanie nie moje smaki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaryzykuj i przepadnij w tym zestawieniu smaków :)

      Usuń
  2. Suszone pomidory w oliwie po prostu kocham <3 Każdego roku robię około 40 słoiczków na zimę i jem w różnych konfiguracjach ( jako dodatek do farszu w roladkach, kanapkach, pastach, sałatkach itp ) :))) A wprost uwielbiam na chlebie z masełkiem, mmmmm.... pycha po prostu :)))
    Pozdrawiam serdecznie, Agness <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Samodzielnie robione, wow! Pasta na bazie suszonych pomidorów musi być pyszna! Uściski!

      Usuń
  3. Idealne przepisy na obecne upały - lekkie i smaczne połączenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mozzarella z żurawiną :) pyszności! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniale wygląda - uwielbiam takie lekkie sałatki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pyszności pokazujesz. Suszone pomidory w sałatce na letnie dni, to jest to!

    OdpowiedzUsuń