sobota, 16 grudnia 2017

Grudniowe zaczytanie, czyli książki z Bożym Narodzeniem w tle

Kochani!

Od kilku tygodni niespiesznie sprawdzałam i gromadziłam świąteczne dekoracje i akcenty w domu. Uwielbiam ten czas! Zaczynam już w drugiej połowie listopada, by te przygotowania przeżywać z prawdziwą przyjemnością, a nie w pędzie. O świątecznych dekoracjach i prezentach mogliście już przeczytać w poprzednich postach. Tymczasem przynoszę Wam post czytelniczy. Od dłuższego czasu zbierałam się w sobie, aby zgromadzić książki, których akcja rozgrywa się w okresie Bożego Narodzenia. Część z nich kupiłam, część udało mi się wypożyczyć z biblioteki. Oto moje łupy :)



 

Połowa za mną. Każdą kolejną książkę z tego stosiku, czytam z prawdziwą przyjemnością. Są lekkie, szybko się je czyta. Idealna lektura na zimowe wieczory przy choince. Pióro Magdaleny Witkiewicz zachwyciło mnie jakiś czas temu. Nataszę Sochę poznałam dopiero przy lekturze Biura przesyłek niedoręczonych i Dwunastu niedokończonych snów. Póki co najbardziej podobał mi się Wieczór taki jak ten :)

Z polecenia Dorotki upolowałam na aukcji książkę Święta, Święta... Nastraja świątecznie :)

 

 
 
I książką, którą zakupiłam latem... Agnieszkę Maciąg i jej filozofię  podziwiam! Niesamowita osobowość, fantastyczne podejście do życia.
 
 
 
 Nie będę przytaczała Wam streszczeń tych książek. Znajdziecie je w sieci. Pewnie większość z Was te pozycje czytelnicze zna, albo też ma je w planach. Profile instagramowe "książkoholików" rzucały tymi i podobnymi tytułami już w listopadzie. Skrupulatnie zapisywałam je sobie i tym sposobem powstała moja prywatna świąteczna biblioteczka.

A Wy? Jakie książki z tematyką świąteczną polecacie? Z chęcią poczytam i dopiszę do swojej listy. tymczasem zostawiam Was z lekturą, a sama uciekam kończyć Sezon na cuda..
 
Dobrego wieczoru!

2 komentarze:

  1. Lubię książki o tematyce świątecznej, i sama szukałam takich w listopadzie:)Fajnie wprowadzają w atmosferę świąt. W tym roku jednak wyjątkowo kiepsko idzie mi czytanie, zbyt wiele spraw w mojej głowie... Twoich pozycji nie znam ale - choc pewnie nie w tym roku - chętnie nadrobię zaległości. Dzięki za podpowiedzi! Ja polecam "Cicha 5" (to jedyna książka, jaką udało mi się o tematyce świątecznej przeczytać w ostatnim czasie) Jest to zbiór opowiadań polskich autorów ze świętami w tle, lekka i trochę nostalgiczna. Znajdziesz tam m.in.opowiadania autorów o których piszesz: Nataszy Sochy czy Magdaleny Witkiewicz.Może Ci się spodoba...

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie w biblioteczce pewnie też by się coś znalazło :)

    OdpowiedzUsuń