środa, 20 grudnia 2017

Dekorujemy...

Witajcie Kochani!
 
Pewnie jesteście w ferworze przygotowań świątecznych. Wracając wczoraj z urzędów, mocno zastanawiałam się, czy ludzie oczekują Narodzenia Pana, czy też kataklizmu. A ten rychło nadciąga z tego, co zaobserwowałam. Gonimy za prezentami, za serem i makiem, za śledziami i czystą podłogą pod łóżkiem. Tymczasem spróbujmy ścigać się z czasem i sobą w byciu lepszym i dobrym dla drugiego. Skupmy się na tym, co teraz i tu. Niech na te przygotowania do Bożego Narodzenia nie padnie cień zmęczenia, żalu, goryczy i zniechęcenia. A o to tak  łatwo... wystarczy, że zgubimy po drodze siebie i swoje oczekiwania. Dzięki dobrze zorganizowanemu grudniowi, teraz możemy się skupić na byciu razem w ostatnich, a tak ważnych, przygotowaniach. Na wypiekanie ciast i krojenie warzyw do sałatki przyjdzie pora. Póki co, cieszymy się chwilą i budujemy wspomnienia dzieciństwa ...
 



Zamiast lukru użyłyśmy czekolady. To były słodkie chwile... aż do znudzenia, co widać po Marysi :)



Dzisiaj powstały wianki świąteczne na kiermasz bożonarodzeniowy w przedszkolu...
 

 
Dziewczynki smacznie śpią... Odhaczam kolejne zadania, kreślę kolejne punkty na liście zakupów. Przygotowania idą pełną parą, by popołudniami zwolnić. By pokazać Dziewczynkom, że Święta to przede wszystkim czas z Rodziną i prezenty serca - wdzięczność, miłość i pokora.
 
Do następnego!

4 komentarze:

  1. Ale apetycznie wyglądają Wasze pierniczki!
    Zazdroszczę Ci przedświątecznej organizacji. Chociaż w tym roku mam ten luz, że na wszystko, czego nie zdążę zrobić, mam usprawiedliwienie, więc się świątecznymi przygotowaniami tak nie stresuje, jak zwykle:) Pozdrawiam ciepło i życzę pięknych, przedświątecznych dni:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zdążyłam zrobić tylko babeczki :)
    A na święta wybrałam się do mamy i teściowej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. "By pokazać Dziewczynkom, że Święta to przede wszystkim czas z Rodziną i prezenty serca - wdzięczność, miłość i pokora." - piękne słowa.

    OdpowiedzUsuń