piątek, 17 sierpnia 2018

Górskie opowieści, czyli podróż za jeden uśmiech 2018

Kochani!

Za nami cudowny wyjazd. Te 4 dni wystarczyły, by zresetować myśli i nabrać sił, energii i złapać solidną dawkę motywacji na kolejne tygodnie. Wróciliśmy do miejsca, które odwiedziliśmy w ubiegłym roku klik Byliśmy tak zadowoleni, że nie szukaliśmy niczego nowego. W tym roku pogoda dopisała nam wyśmienicie, dzięki czemu Dziewczynki każdego dnia korzystały z uroków zewnętrznych basenów. Pojechaliśmy w góry, by korzystać z wody ( Termy Bania, Gorący Potok):) Pierwszego dnia odwiedziliśmy Zakopane, potem już stacjonowaliśmy z Białce Tatrzańskiej. Bardzo potrzebowałam tych kilku dni. Dziewczyny umęczone szaleństwami w wodzie i zabawami na placach, spacerami każdego dnia ucinały sobie drzemkę, którą ja wykorzystywałam na czytanie, oczywiście :) 




Z placu hotelu mieliśmy bezpośrednie zejście nad rzekę Białkę. Zosia była zachwycona przeprawą po kamieniach!




Wyprawy przeplataliśmy z wyjściami na place zabaw. W tym roku Marysia korzystała z większości atrakcji. 

 



 



  
Po chwili odpoczynku, kolejna wyprawa :)




 I ponownie, błogie lenistwo :)


 By wstać pełną energii ...


 ... i zdobywać szczyty :)


Czuję, że wrócimy tu znów :)



6 komentarzy:

  1. Piękny i udany wyjazd. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. W BIałce jeszcze nie byłam, ale Tatry kocham miłością wielką :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam to miejsce na wish liście✔️ Może uda się pojechać na zime :) zobaczymy!!
    Wypad cudny!!
    Xoxo😘 W.

    OdpowiedzUsuń