czwartek, 13 września 2018

Nie lubię poniedziałków #21

Witajcie!

Kolejna przerwa w pisaniu, spowodowana problemami technicznymi... Nareszcie mamy stałe łącze, także wracam z zaległym wrześniowym poniedziałkiem :)

Pobudka o 5.30. Budzik zazwyczaj mam ustawiony na godz 6.15, jednak Marysia okazała się szybsza od niego. Ostatnie kilka dni wstaję o 5.30. Dzięki tej dodatkowej godzinie mam czas, aby na spokojnie wszystko przygotować :)
 


Ciepła kawa i kalendarz.Obowiązkowi towarzysze wrześniowych poranków. Po wakacyjnej przerwie, wróciłam do spisywania planów dnia.


Dziewczynki wstały po 6. Śniadanie do przedszkola i domowe już na nie czekało. 


  W tym roku Zosia jest już przedszkolnym Starszakiem, Sową :)


Zosia zostaje w przedszkolu, a my z Marysią pędzimy na zakupy :) Skończyły się czasy siedzenia w wózku. Teraz mam pomocnicę :)


 Na rynku kupujemy wrzosy i złocień. Czuć jesień...


W drodze powrotnej wstępujemy do Pepco


Przymiarki :)


Wracamy do domu. Przed drzemką wybieramy się jeszcze na spacer i przynosimy bukiet :) Orzechy są stałym punktem dnia. Dziewczynki codziennie szukają ich pod drzewem :)




Marysia śpi, a ja w tym czasie odhaczam z listy domowe obowiązki. Pranie, gotowanie obiadu, prasowanie. Dzisiaj drzemka jest ekspresowa. Zaraz jak tylko Marynia kończy obiad, pędzimy po Zosię do przedszkola, a potem na zajęcia z języka angielskiego. Korzystamy z pięknej pogody. Po powrocie do domu, Dziewczynki pomagają sadzić wrzosy i złocień. Lawenda kwitnie kolejny raz <3



Popołudniem uciekamy jeszcze na Działki. Tam dzieci mają raj!


Z pierwszym dniem września udało się przestawić Dziewczynki na wcześniejsze wieczory. Juz po 19 są w łóżkach. Kiedy Marysia śpi, Zosia jeszcze czeka z ksiażką <3


Po godzinie 22 nadchodzi mój czas  :) 


Do napisania wkrótce!

1 komentarz:

  1. Uwielbiam te Twoje poniedziałki :) Wszystko tak spokojnie realizowane punkt po punkcie. I zawsze książki w tle, tym razem nawet coś dla mnie ("Zwrotki..." to podejrzewam wierszyki). Pozdrawiam Was serdecznie dziewczynki. Dorota z Zakątka

    OdpowiedzUsuń