sobota, 15 września 2018

W królestwie Zofii. Zmiany...

Kochani!

Dzisiaj wklejam zdjęcia z pokoju Zosi. Zmiany w nim nastąpiły już z początkiem lutego. Ich Sprawczynią  była Marysia :) Nasze Marysiątko, z uporem maniaka, zaczęło wówczas wychodzić z  łóżeczka, górą! Nie pomogło wyjęcie szczebelków. Mysia wciąż podążała tą sama trasą. Skoro sprawy obrały taki bieg, zdecydowaliśmy, że nasze skoczne dziecię zacznie spać w dużym łóżku. Tym sposobem, Marysia odziedziczyła łóżko po Zosi, a u Zoni pojawił się ikeowski Hemnes. Był to początek zmian, które planowałam od dłuższego czasu.



Największą zmianą jest nowe łóżko i biurko. Stoliczek i niskie krzesełka odziedziczyła Marysia, a Zosia ma teraz prawdziwy kąt do prac plastycznych.


W pokoju króluje biel. Odświeżyłam kolor ścian, który pasuje tu idealnie. Jest doskonałym tłem dla mebli i przyjmie dodatki w każdym kolorze. U Zosi jest to brudny róż, zieleń i ciemny beż.A wśród nich zające, króliki. Ukochane Zojki :)





Nad łóżkiem powstała galeria, której zawartość zmienia się wraz z porami roku i okolicznościami. Część obrazków to okładki zeszytów, Zosi prace plastyczne i kartka z książki, którą 1,5 roku temu wyrwała Marysia!


Druga strona pokoju :) Niezastąpiony kallax!





Detale :)





Miejsce na książki z biblioteki :)



A tak wyglądał pokój Zosi dwa lata temu klik


Do napisania!

15 komentarzy:

  1. Jak cudnie... Pokój zdecydowanie zyskał i stał się bardziej przytulny. Cieplutkie pozdrowienia dla Was.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa. Też mam wrażenie, że zrobiło się "pełniej" tak domowo :)

      Usuń
  2. Prześliczny pokoik, prawdziwe dziewczyńskie królestwo. Kolorowo, przytulnie i bardzo przyjaźnie dla dziecka:) Podoba mi się bardzo :D
    Ściskam serdecznie, Agness<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agness!

      Jest kolorowo, ale tak po Zosinemu :)

      Usuń
  3. Przyjemnie urzadzony pokoik. Dobry pomysł z kącikiem plastycznym. Bardzo podobają mi się też obrazki ze zwierzętami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Obrazki to okładki zeszytów, teczek. Malowane są od Elwira Desing :)

      Usuń
  4. Cześć! Pierwszy raz odwiedziłem Twojego bloga i jestem zachwycony pomysłami. Pokój dziecka jest naprawdę piękny, z mnóstwem dodatków i zabawek! Na pewno tu wrócę po więcej inspiracji.

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę pięknie urządzony pokój. Wpadłem tu pierwszy raz, ale na pewno wrócę po więcej!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie dziewczęco i dziecięco. Fajnie jest tu wrócić po przerwie- w znajome ciepłe kąty. Siadam właśnie z rozgrzewającą herbatką i zaczynam nadrabiać. Serdeczności :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fajnie :) Bardzo mi się podoba. Zwłaszcza te wszystkie dodatki :) Kojarze zajączka z marchewką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Zajączka darzymy wyjątkową sympatią :)

      Usuń
  8. Cudowne dodatki, bardzo cieplutko w tym pokoiku :)

    OdpowiedzUsuń