poniedziałek, 27 lipca 2015

IKEA 2016

 
Dzień dobry!
 
 
Jednym z moich ulubionych sklepów jest IKEA. Rzadko do niej zaglądam, ale jak tylko jestem w pięknym Krakowie, oglądam i kupuję. Ikeomaniaczką nie jestem, ale doceniam proste rozwiązania, świetne aranżacje małych powierzchni i cenę odpowiednią do jakości. Najnowszy katalog ukaże się już w sierpniu, ale możecie go już oglądać  na stronie http://www.ikea.com/us/en/ . Tym razem, w porównaniu z ubiegłym rokiem,  IKEA naprawdę pozytywnie mnie zaskoczyła.
 
 
 
Przede wszystkim - kolory - nadzieja wstąpiła w me serce, że z naszym mebli wenge da się jeszcze wykrzesać iskrę w aranżacji.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
W naszym domu tłem dla ciemnych mebli jest szarość albo jasny beż, ale zestawienie ich z granatami jest cudowne! Kolor navy w połączeniu ze złotymi dodatkami to już bajka!
 
 
 

 


 
 
 
Kuchnia jest obłędna - przestronność i jasność, to jej największe walory. To przykład na to, ze nie trzeba wydawać milionów na zrobienie takiej zabudowy u stolarza.
 
 
 
 
Uwielbiam produkty dla dzieci - meble i zabawki. W pokoju Zosi świetnie sprawdziły się regały, szafki i kosze. Jestem w trakcie tworzenia listy zakupów i już wiem, ze znajdą się na niej niektóre nowości.
 
 

 

 
Mimo że kilka razy przejrzałam internetową wersję katalogu, to czekam na wydanie papierowe. Takie jednak przegląda się najprzyjemniej.
 
 
Do napisania!

6 komentarzy:

  1. O tak! Ikea .. uwielbiam tam jeździć. Gdyby tylko portfel był grubszy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D Gdyby tylko Ikea była bliżej :) czekam aż w końcu wybudują sklep w mojej okolicy :)

      Usuń
  2. Ja mam nie daleko,ale czesto nie zagladam ze wzgledu na portfel :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam zdecydowaną większość mebli i akcesoriów z IKEA, jakoś mi tak pasują i stosunek jakości do ceny jest dla mnie odpowiedni.Czekam już na nowy katalog!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co mamy meble z IKEA tylko u Zosi, ale marzy mi się kuchnia z ich sklepu :)

      Usuń