piątek, 17 lipca 2015

Potęga podświadomości

Książki kocham! Teraz mam o wiele mniej czasu na czytanie, ale staram się nie zaniedbywać swoich lektur. Ich tematyka jest dosyć obszerna, od obyczajowych, poprzez biograficzne, a ostatnio zaczytuje się w poradnikach. Często wracam do książek z mojego dzieciństwa - losów ukochanej Ani z Zielonego Wzgórza czy Dzieci z Bullerbyn. Tym większa moja radość, gdyż i nasza Córeczka uwielbia książki. Większość kolekcji Zosi to polska klasyka, wierszyki które towarzyszyły mi przez całe dzieciństwo. Wnikliwy obserwator dopatrzy się uszkodzonych okładek. Patrzę na nie z sentymentem i nieskrywaną radością, bo to ślad czasu, znak że u nas książki są w ciągłym użyciu.
 

 
 
 
 
 
Książka J. Murphy'ego, Potęga podświadomości, zajmuje w mojej biblioteczce szczególne miejsce. Wiele o niej wcześniej słyszałam, czytałam recenzje, w końcu kupiłam - a kupiłam w wyjątkowo trudnym dla nas czasie. Książka nie jest łatwą lekturą, należy skupić się na tym co się czyta i skoncentrować swoje myślenie. Aktualnie czytam ją kolejny raz, czwarty. I kolejny raz odkrywam coś nowego.
 
 
Przewodni wątek psychologicznego przewodnika zasadza się na tym, że myśl jest ziarnem czynu,* a autosugestia i wizualizacja to nasze narzędzia w walce ku osiągnieciu wybranego celu.  Podświadomość reaguje zgodnie z naszymi myślami i wyobrażeniami, dlatego należy nauczyć się myśleć poprawnie czyli pozytywnie, bowiem
 
 
Najgłębsze warstwy twojej podświadomości kryją nieskończoną mądrość, nieskończoną moc i niewyczerpane uzdolnienia i możliwości, które czekają tylko na to, by je rozwinąć i przejawić. *
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
Zakończenie każdego rozdziału stanowi streszczenie go w kilkunastu punktach. Można i w ten sposób czytać tę książkę, jednak polecam Wam przeczytać ją od początku do końca. Dzięki tej lekturze odkryłam w sobie na nowo siłę swojej wiary i modlitwy, moc swoich możliwości. I tego Wam z całego serca życzę - we dnie i w nocy niech wszystko nam sprzyja!
 
 
 
* cytaty pochodzą z książki J. Murphy Potęga podświadomości
  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz