piątek, 16 października 2015

7 kosmetycznych hitów #1

Witajcie!
 
Dzisiaj mam dla Was pierwszą część moich kosmetycznych hitów. Zanim zdecyduję się na jakiś kosmetyk, sporo czytam w sieci. Zazwyczaj korzystam z KWC - kopalnia opinii :)

 
 
1. AA Long 4 Lashes serum przyspieszające wzrost rzęs
 
Długo zastanawiałam się nad tym preparatem, cena skutecznie mnie zniechęcała. Skusiłam się jednak i to była jedna z lepszych decyzji. Serum jest rewelacyjne! Efekty są zauważalne już po 2 tygodniach! Serum widocznie wydłuża, zagęszcza i poprawia kondycję rzęs. Odżywka jest bardzo wydajna, wystarcza na długi czas. Był czas, kiedy jej nie używałam, a rzęsy nadal były długie i gęste. Obecnie używam jej co 2-3 dni. Najlepszą cenę znalazłam tutaj klik

 
2. AA Long 4 Lashes serum przyspieszające wzrost brwi
 
Kolejna odżywka i kolejny efekt wow ! Moje brwi już po dwóch tygodniach kuracji mocno się wzmocniły i zagęściły. Wydaje mi się także, że są sporo ciemniejsze niż wcześniej. Efekt utrzymuje się mimo stosowania serum co 2-3 dni. Żałuję, że nie zrobiłam zdjęć przed i po zastosowaniu AA Long 4 Lashes - jak dla mnie, efekt spektakularny.
 
 
3. Regenerum serum regenerujące do paznokci
 
Odżywek do paznokci wypróbowałam wiele. Tę poleciła mi moja Siostra. To był strzał w dziesiątkę. Preparat rewelacyjnie poradził sobie z moją płytką - zniszczoną po hybrydzie. W ciągu tygodnia była już znacząca poprawa. Po 3 tygodniach stosowania, mogę śmiało powiedzieć, że nie pamiętam kiedy, miałam paznokcie w tak dobrej kondycji. Wzmocnione, nawilżone, zregenerowane i bez przebarwień. Na początku kuracji stosowałam Regenerum dwa razy dziennie, obecnie  - co drugi dzień, albo i rzadziej. Ceny serum wahają się nawet do 20 zł - najtaniej znalazłam tu klik.


4. Ziaja liście manuka, pasta do głębokiego oczyszczania przeciw zaskórnikom
 
Bardzo popularna seria kosmetyków w bardzo przystępnej cenie, z rewelacyjnymi opiniami. Pierwszy raz użyłam jej kilka miesięcy temu. Od tamtej pory jestem jej wierna :) Używam 3 razy w tygodniu. Jak dla mnie wystarczająco, by utrzymać efekt świetnie oczyszczonej cery. W połączeniu z zresztą preparatów z serii liść manuka, daje świetne efekty.


5. Acnosan T, płyn
 
Odkryty przez moją Przyjaciółkę, więc brałam w ciemno :) Nie zawiodłam się! Płyn kosztuje ok. 7 zł, działa antybakteryjnie, złuszczająco i łojotokowo. Jest rewelacyjny. Świetnie radzi sobie z wypryskami, nie przesusza ani nie przetłuszcza cery. Jest bardzo wydajny i ogólnodostępny.
 
 
6. Podopharm professional, maść do popękanej i zrogowaciałej skóry stóp
 
Odkrycie lata! Moje pięty - zwłaszcza latem - narażone są na podrażnienia i zrogowacenia. Bieganie w japonkach lub boso robi swoje. Tę maść poleciła mi moja Bratowa - Olu, ja i moje pięty dziękują Ci, raz jeszcze :) Maść działa natychmiastowo. Pięty w przeciągu kilku dni goją się. Preparat zawiera mocznik (25%) i prowitaminę B5, które wpływają na miękkość i elastyczność skóry oraz zapobiegają ponownemu rogowaceniu. Polecam!
 
 
7. Krem do rąk kozie mleko
 
Jak dla mnie - najlepszy! Krem doskonale nawilża, natłuszcza, a nawet delikatnie rozjaśnia naskórek rąk. Bardzo dobrze i  łatwo się wchłania. Długotrwale chroni ręce i nawilża. Jest bardzo wydajny.
 
 
Czy też macie swoje kosmetyczne hity?

8 komentarzy:

  1. Ooo super że napisałaś coś o tej odżywce do rzęs. Też się nad nią zastanawiałam :-) Używałam swojego czasu oleju rycynowego. Też dał całkiem fajne efekty. Może też kiedyś zrobie podobny wpis :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) U mnie olejek rycynowy w ogóle się nie sprawdził, ale może za krótko używałam? ja z tych niecierpliwych :P

      Usuń
  2. Dzień dobry :)
    Również często zaglądam d zestawienia KWC.
    JA jako starsza pani, potrzebuję już silniejszych kosmetyków, i nic mi tak dobrze nie robi jak Le weekend, chanel, obydwie odżywki do rzęs i brwi, też są moimi ulubonymi :) Ostatnio odkryłam Ministerstwo Dobrego Mydła i namiętnie smaruję się ich musem. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. KWC to kopalnia opinii :) Zaciekawiłaś mnie owym Ministerstwem :)

      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. ja też mam swoje kosmetyczne hity, całkiemich sporo.
    Swoją drogą, uwielbiam ziaje, a tego kosmetyku nie znałam. Trzeba będzie nadrobić.
    Lubię takie posty:) zawsze wpadnę na coś fajnego

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że się podoba:) Będzie kolejna część kosmetycznych hitów- też mam ich całkiem sporo.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Liście Manuka uwielbiam! i do dziś stosuję uważam że ta seria na prawdę bardzo poprawiła stan mojej cery muszę się zastanowic nad tym serum do brwi mam na prawdę słabe brwi 😕tylko cena faktycznie dość spora. ..😕

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Manuka rządzi :D Serum naprawdę polecam,

      pozdrawiam!

      Usuń