czwartek, 16 marca 2017

Łowca okazji #4

Witajcie!
 
Po długiej przerwie wracam z wpisem z cyklu Łowca okazji. Większość zakupów to rzeczy do domu - moja słabość :)
 
1. Lampa Barometer (Ikea) - kupiłam nową na aukcji internetowej, za połowę ceny sklepowej. Warto było czekać :)
 
2. Ramka z liściem (Pepco) za 14,99 zł mam i ramkę i obraz :)
 
3. Lampion (Pepco, 19,99zł), który był już i wazonem i osłonką na doniczkę.

 


 
4. Książki. Będzie o nich osobny wpis. Za całość zapłaciłam 92 zł :)
 
 
5. Ława z siedziskiem (Netto, 149 zł) idealnie wpasowała się do pokoju Marysi.
 
6. Siedziska z Pepco (19 zł/szt.)
 
 
 
7. Drewniana skrzynka (Pepco, 19,90 zł) znalazła swoje miejsce na parapecie w kuchni. Są w niej gryzaczki Marysi - mam je pod ręką, kiedy Mysia urzęduje ze mną w trakcie gotowania.
 
8. Lampiony z Pepco (nie pamiętam ceny, ale była niższa niż pierwotnie, ze względu na jeden wypadający abażur)

 
Wkrótce wracam z wpisem o książkach, do napisania!

8 komentarzy:

  1. No Kochana Ty to jesteś prawdziwy łowca okazji :) ja też mam słabość do ozdób do domu :) uwielbiam pepco :) jak zwykle piekne kadry :) super są te siedziska :) buziaki dla Was :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Najfajniejsze w kupowaniu dla mnie jest upolowanie danej rzeczy w dobrej cenie:) siedziska sa świetne, chociaż z tego co słyszałam, to trafialy sie w sklepach felernie wykonane.


      Buziaki!

      Usuń
  2. Pepco jest świetne, za niskie ceny można upolować cudeńka :-) Książki -specjalnie nie widać na zdjęciu tytułów, czekam więc cierpliwie na wpis :-) Lampa z Ikei to już klasyk, zawsze mi się podobała. W weekend właśnie jadę do szwedzkiego królestwa :-) Twoje okazje super, jesteś zdolnym łowcą :-) Pozdrowienia :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tyle książek i ja nic nie wiem <3 piękne łowy :*
    Ja nie mam do tego talentu. Wydaje jak leci 😁

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na post o książkach.Faktycznie jesteś łowca okazji, jak sobie coś upatrzysz to cierpliwie czekasz na dobrą cenę. Piękne zdjęcia robisz. Justa19854

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justa, milo ze znow zagladasz:) wciąż sie ćwiczę w tej trudnwj sztuce zwanej cierpliwością:)

      Pozdrowienia!

      Usuń