sobota, 7 listopada 2015

Wyzwanie: sypialnia cz.1

Dzień dobry!

Ostatnio zabrałam się za uporządkowanie swoich planów związanych z metamorfozą sypialni.  Jakiś czas temu przemalowałam ściany - z beżu na szarość ( tę samą, co salonie klik). Ta zmiana zainspirowała mnie do dalszych działań. Ich wyznacznikiem jest czas - zaplanowałam sobie, że do grudnia sypialnia będzie skończona. Ustaliłam sobie następujące kwestie:
 
1. Co zostaje?
 
 - Meble - pojemna szafa, wygodne łózko, komoda i szafki nocne. Zostały tylko przestawione.
 
- Lampki nocne. Po głowie chodzi mi jedynie zmiana abażurów - myślę o czarnych lub szarych.
 
 
2. Do samodzielnej zmiany:
 
- kolor ścian. O tym pisałam na wstępie. To on był motorem napędowym wszelkich działań w sypialni. Kocham beże, ale ta szarość - moim zdaniem - podkreśliła kolor mebli (orzech lyon).  Zdecydowałam się na ten sam kolor, co w salonie - stalowe magnolie Barw Natury. Wystarczył jeden wieczór i jedna warstwa farby, by zamalować stary kolor. Efekt przerósł moje oczekiwania!

 
 
- tapeta. Zadanie o tyle utrudnione, że już szukałam tapety do tego koloru ścian klik - musiały się one różnić, ale wciąż tworzyć całość z barwą farby. Zebrałam mnóstwo próbek i udało się znaleźć tę idealną.
 
 
 
- okleina na parapet - tu ciągle się waham przy wyborze koloru.
 
 
3. Co już mam?
 
- Ramy lustrzane, o których pisałam tu . Muszę jedynie zdecydować, co w nich umieścić - grafiki czy nasze zdjęcia?
 
- podstawa lampy na komodę (klik).
 
- zasłony. Co prawda są w innym kolorze niż planowałam, ale wymienię je na docelowe :)
 
- lustro nad łóżko. Udało mi się wylicytować lustro, w którym zakochałam się od pierwszego wejrzenia, kiedy tylko je zobaczyłam u VH.

 
 
4. Lista zakupów:
 
- abażury do lamp
 
fot. IKEA
 
- lampa sufitowa

fot. Leroy Merlin
 
 
- pojemnik dekoracyjny
 
fot. H&M Home
 
Zmian, ilościowo,  nie zapowiada się wiele, jednak i tak rozciągnęły się w czasie. Mam nadzieję, że uda się zrealizować plan i w grudniu temat sypialni będzie zamknięty. Czy Wy także planujecie swoje remonty, te większe i te mniejsze? Czy robicie wszystko spontanicznie?
 
Życzę Wam cudownego weekendu!

 











 
 
 
 
 
 
 

6 komentarzy:

  1. Zapowiada się piękna metamorfoza! Czekam na zdjęcia całości:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj, lustrem już w VH się zachwycałam, dalej uważam, że jest świetne :)
    Mam b. podobny żyrandol w sypialni, ten z koralikami, ja mam sople. Jestem z niego bardzo zadowolona. Miałam granatowe abażurki na lampkach nocnych i zmieniłam na białe, teraz można bez problemu czytać w łóżku:)
    Zastanów się nad pozostawieniem tych co masz, ładnie wyglądają te lampki.
    Marzena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Wezmę to pod uwagę :) Lampa z soplami? Musi być piękna!

      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Super sypialnia :* masz talent kobieto! :)

    OdpowiedzUsuń