niedziela, 2 grudnia 2018

Grudniowa magia #2

Witajcie!

Za nami pierwsza niedziela Adwentu. Odliczamy. Z nadzieją. Z wiarą. Z miłością.


Nasz adwentowy wieniec to świece z ubiegłorocznego stroika. Ozdobiłam je cekinową taśmą i ustawiłam na świecznikach.

Dzisiaj Dziewczynki otworzyły drugie okienko adwentowego domku. Oprócz słodkości były tam gumeczki do zrobienia bransoletek. Do południa pokój Zosi zamienił się w warsztat pracy :)



Po obiedzie ruszyliśmy na spacer i przy okazji pojechaliśmy na drobne zakupy. 


Dzisiaj Dziewczynki juz przed godziną 18 były w piżamkach. Ich kąpiel zamieniła się w basen dla lalek :) 

Przed kolacją udekorowaliśmy okno w kuchni. Uwielbiam blask tych światełek! 


Marysia już smacznie śpi. Zosia jeszcze opowiada z Tatą. A ja rozkoszuję się chwilą przy świecach. 

Do jutra!

6 komentarzy:

  1. Witam Cię w ten grudniowy czas:) U Was jak zawsze nastrojowo i pięknie. Mnie tez powoli dopada magia grudnia:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Elu!

      Uwielbiam celebrować grudniowe oczekiwanie. Mam nadzieję że i Dziewczynki będą się tego uczyć :)

      Ściskam!

      Usuń
  2. Przepięknie u Was.:) Cudne świeczniki, podziwiam też śliczne bransoletki z motywem religijnym. Pozdrawiam i życzę dobrze przeżytego adwentu.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 bransoletki MiaMaria - uwielbiam <3

      Cudownego czasu!

      Usuń
  3. Adwentowy domek - TOTALNIE KAPITALNY! :)
    <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Służy nam juz kolejny rok!

      Buziaki!

      Usuń