wtorek, 4 grudnia 2018

Grudniowa magia #4

Kochani!

Dzisiejszy dzień spędziliśmy w większości w Zosi pokoju :) Zaczęło się od wykonania zadania adwentowego.




  
Później było już tylko odjazdowo :) Jedzie pociąg z daleka.... :)


Dziewczynki tak rozbiegały, aż zarządziłam obowiązkowy przystanek - salon fryzjerski dla lalek. Był szał! Przydały się gumeczki do robienia bransoletek. 


Przed wyjściem Zosia pięknie uprzątnęła swój pokój.



Odebrałam dzisiaj przesyłkę z zakupami z black friday. 



Wieczorny seans kinowy - lalki dostały nowe suknie. Ależ było strojenie! 


A kiedy lale i Córeczki śpią ... Nadchodzi mój czas... Dzisiejsze obowiązki udało się wpleść pomiędzy zabawy Dziewczynek. Dzięki temu mam wolny wieczór! 


Do jutra! 

6 komentarzy:

  1. Jak radośnie u Was...:) Super kiecki dostały laleczki. Kupiłaś je stacjonarnie czy przez internet? Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu, to sukienki z AliExpress :) jakość zaskakująco bardzo dobra! Buziaki!

      Usuń
    2. Zupełnie mnie zaskoczyłaś. Ja na razie nie mam tam konta. Uściski.:)

      Usuń
    3. Razem ze znajomymi Mamami zamówiłysmy tam pierwszy raz - miłe zaskoczenie :)

      Buziak!

      Usuń
  2. Super macie dziewczynki:-) Korzystaj Kochana z tych wolnych chwil dla siebie na maxa:-) Ściskam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. <3 walczę o te chwile dla siebie :)

      Serdecznosci!

      Usuń