wtorek, 11 grudnia 2018

Grudniowa magia #10, 11 Kuchnia W świątecznej odsłonie

Kochani!

Za nami kolejne dwa dni, które upłynęły nam w duchu Świąt Bożego Narodzenia. Tym razem skupiłyśmy się na kuchni. Przegląd produktów, leków, mycie szafek i zmiana organizacji niektórych półek - czynności, które wykonuję bardzo często, ale teraz nabierają innego znaczenia. To tylko porządkowe sprawy, ale pozwalają mi wprowadzić nowy ład, a ten porządek, który zaprowadzam, rzutuje na moje przemyślenia i plany. Lubię, kiedy nic mi nie zalega, kiedy nie leży zapomniane. Nie lubię poczucia marnotrawstwa. Wciąż uczę się wykorzystywania i gospodarowania produktami tak, aby ich nie wyrzucać, tylko dlatego, że o nich zapomniałam i nie zdążyłam wykorzystać. Porządki domowe niejako wprowadzają spokój, który bardzo sobie cenię. W tak uporządkowanym i zorganizowanym wnętrzu, dekoracje - niektóre dyskretne, inne mniej - umilają spędzany tam czas. 

Do kuchni wtargnęła czerwień! 




 
              Pojawiły się też jelonki :)






Zapachniało korzennymi ciasteczkami. 




 
         Grudniowa galeria Zosi :)




Wieczorna odsłona. Moja ulubiona :)







Zostawiam Was w świątecznym kuchennym klimacie i uciekam do książki :) 

Do napisania! 

20 komentarzy:

  1. Pięknie u ciebie. U mnie też już dekoracje świąteczne poznajdywały swoje miejsce, ale wokół wciąż bałagan :D Pierniczki też robiliśmy, a dwa dni temu dostałam w prezencie chyba te same foremki, które ujęłaś na zdjęciu, wiec możliwe, że będziemy robić więcej :D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj!

      Dziękuję <3 bałagan do drobnostka :) to ma.być czas radości :)

      Usuń
  2. Cudnie i aromatycznie u Was.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zachwycam się Twoim baśniowym domkiem i ta koronkowa porcelana, gdzie ją kupujesz. Pozdrawiam Bożena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj!

      Dziękuję bardzo! Ażurową ceramikę kolekcjonuję od prawie 10 lat :) najczęściej kupowałam w sieci. Część pochodzi z lokalnych sklepów stacjonarnych.

      Serdeczności :)

      Usuń
  4. Ile fantastycznych dekoracji ale renifer z 3 zdjęcia skradł mi serce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj 😘

      Przybył do.mnie we wrześniu ze sklepu kik :)

      Usuń
  5. Ojej jak ciepło się zrobiło! Niby małe dodatki, ale całkowicie zmieniają klimat pomieszczenia :) Ja w swojej kuchni też będę musiała zrobić małe przemeblowanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się! Detale potrafią zrobić całość :) uwielbiam robić przemeblowania i organizować przestrzeń na nowo :)

      Pozdarwiam!

      Usuń
  6. jak cudownie u Ciebie <3 wspaniale to wszystko ze sobą współgra! Tak pięknie, przytulnie, świątecznie i rodzinnie :) Uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale pięknie. Za ciasteczka biorę się jutro!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! U nas dzisiaj było pieczenie pierniczków :)

      Usuń
  8. Ta ściana jest magiczna!! Wszystko tak pięknie współgra!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nadal pod wrażeniem twojej organizacji:) Pięknie i bardzo świątecznie już u Ciebie:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak to wszystko teraz pięknie wygląda! Zorganizowane naprawdę świetnie. Ozdoby są genialne!

    lifebynadien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń