wtorek, 20 sierpnia 2019

Ściana w salonie, czyli o tym, jak ukryłam telewizor

Witajcie!

Dzisiaj kilka słów o tym, jak spełniłam jedno ze swoich marzeń :) Bardzo rzadko oglądam telewizję. Telewizor mógłby zniknąć z naszego domu. Dość mam bombardujących mnie zewsząd informacji. Z telewizji krzyczą, reklamy wrzeszczą, fb i inne portale społecznościowe rzucają hasła. Radio jedynie pięknie gra :) i to za moją przyczyną, bo sama ustawiam to, czego chcę słuchać. I tego pragnę też od szklanego ekranu. Chcę sama dozować sobie informację, a wystarczy, że doszukam się ich w sprawdzonych miejscach. Sama jednak nie mieszkam i muszę brać pod uwagę zdanie reszty rodziny. Dziewczynki bardzo rzadko oglądają bajki. Ciężko je posadzić przed telewizorem. Ci, którzy są na co dzień z nami,  wiedzą że telewizor stosuję jako karniaka :) Mało wychowawcze, ale są dni, kiedy oddałabym dwie filiżanki kawy za to, by Dziewczynki usiadły chociaż na godzinę i obejrzały bajkę. Pan Mąż ogląda kanały sportowe, ale jako że częściej go nie ma niż jest, to jego głos brany jest pod uwagę na dwa razy :) Długo myślałam i szukałam inspiracji, jak nasz problem rozwiązać. 

Pierwszy raz ścienne galerie zobaczyłam na Pintereście. Wtedy powstała nasza galeria w korytarzu klik Nie przyszło mi nawet na myśl, aby takie rozwiązanie zastosować w salonie na ścianie z telewizorem. Do czasu... aż zobaczyłam takie zdjęcia na Instagramie. Zauroczyły mnie na tyle, że nie było odwrotu: albo ramki zawisną albo telewizor ląduje na olx :D Pan Mąż był sceptycznie nastawiony, zwłaszcza kiedy usłyszał, że ramki mają wisieć na gwoździach. Małych, malutkich, jakby malusieńkich. Udało się. Ramki to niezawodna Ikea, podobnie jak plakaty. 










Finalny efekt bardzo mnie zadowala. Salon stał się bardzo przytulny. Brakuje mi jeszcze tylko jednego mebla, ale o tym innym razem :)
Jestem ciekawa jakie są Wasze pomysły/patenty na ukrycie bądź wyeksponowanie telewizora? W którym obozie jesteście? :)

Do napisania!

31 komentarzy:

  1. Och jak ja jestem zakochana w tej ścianie !!
    Sama wiesz !
    U mnie niestety tv w domu rządzi. I ostatnio nawet (nooo na zimę) gdy poprzednik zakończył swój żywot, kupiony jest 55’. Na nasz mały pokój. Denerwuje mnie on sttasznie. Szukam jakiegoś pomysłu co zrobić ze ścianą . Ale niestety yaka kompozycja jak u Ciebie u mnie się nie sprawdzi.

    Piękne wnętrze naprawdę.
    A ten dodatkowy mebel to już będzie tylko wisienką na torcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tyle pięknych słów!55' ciężko będzie ukryć. Może jakaś maskownica nasuwana, z obrazem? Pytanie, jak często ów sprzęt jest używany...

      Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Elwirko, zbyt często ;) pokazywałam Ci na zdjęciu z nowym regałem jak to u nas wyflada. Naszym dziełem sztuki jest w domu telewizor :p niestety. Oczywiście z K. Dużo się kłócilam o to jaki tv kupić bo na nasze „mało metrów” ta krowa jest zdecydowanie za duza :-(

      Usuń
    3. Kompromis, tylko kompromis nas ratuje... :)Pocieszające jest to, że nowe regały tworzą spójną całość z telewizorem.

      Usuń
  2. Super pomysł, telewizor pięknie ,,ukryty,, wśród obrazków w ramkach :D Cudne kadry z Waszego domu, z przyjemnością się je ogląda :)
    Ściskam serdecznie, Agness<3

    OdpowiedzUsuń
  3. Prawda?? Ja jakbym wpadła do Elwirki do domu to chyba korzenie bym zapuściła na tej kanapie gapiąc się na ścianę z obrazkami :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyszło przepięknie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przecudnie masz tam w domku. Wszystko idealnie przemyślane!

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialny pomysł aby ukryć telewizor, żałuję że mam za mała ścianę na takie pomysłowe rozwiązanie

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy sposób aby coś zwyczajnego stało się modne i orginalne😊 wypilabym kawę patrząc na tą ścianę, można się wyciszyć i skupić. Zazdroszczę pomysłowości 🤗

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomysł zaczerpnięty z portali internetowych :) Dobrze móc się inspirować :)

      Usuń
  8. Super pomysł!
    Mnie ogólnie telewizor do szczęścia potrzebny nie jest, jedynie by oglądać Netflix (dla celów naukowych - doskonalenie języka), ale też mi nie przeszkadza:-))) No a wiadomo mąż bez oglądania meczy nie przeżyje:-)))
    Pozdrawiam serdecznie:-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo, Męża zainteresowania też są ważne :)Dziękuję!

      Usuń
  9. Bardzo fajna ściana. Uwielbiam takie galeryjki :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczna ściana! A telewizor rzeczywiście świetnie wpisał się w galerię. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne wnętrze :) Chyba się zainspiruję, bo pomysł jest świetny. Ale do urządzania jeszcze sporo czasu... teraz musimy kupić Kamery do monitoringu bo nie wyobrażam sobie postawić domu bez zabezpieczeń.

    OdpowiedzUsuń
  12. No proszę i pięknie wyszło. Ja znów mam taki plan żeby w moim domu pojawił się zestaw kina domowego. Już pierwsze rozeznanie na https://www.oleole.pl/zestawy-kina-domowego1.bhtml zrobiłem. Wybór ciekawy muszę przyznać. Nie mam czasu na ciągłe przesiadywanie przed telewizorem, ale jak już coś obejrzeć to niech to będzie efekt.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny pomysł wygląda kapitalnie. Sama mam jeszcze gołą ścianę za telewizorem i będę musiała coś z nia zrobić. Dzięki za inspiracje:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Rozmawialiśmy z naszymi pracownikami i polecili nam farby ze strony internetowej www.cromadex.pl - wysoka jakość i atrakcyjne ceny.

    OdpowiedzUsuń
  15. na wszystko jest sposób jak się chce :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Niestety nie znam się na nowoczesnych technologiach a będę musiała kupić sobie dobrej jakości telewizor. Widziałam philips 75 cali w dość rozsądnej cenie i wydaje mi się, że byłby dla mnie dobry. Wielkością pasowałby do pokoju dziennego.

    OdpowiedzUsuń
  17. a myśleliście kiedyś o Smart Home, coraz częściej mam ochotę na to rozwiązanie. Jeśli mogę coś polecić to to jest dobre miejsce https://www.eltrox.pl/

    OdpowiedzUsuń