piątek, 24 listopada 2017

A A Mikołaj pędzi, a Mikołaj gna...


Mikołaju, Mikołaju... pamiętaj o tych, którzy byli grzeczni rok cały!

Mama :)




1, 2, 3. Standardowo, torebka  klik  :)Możecie skomponować własną, osobistą, jedyną, wyjątkową.  Wybór jest ogromny i na pewno każda z nas znajdzie cos dla siebie. Mnie serce skradły futrzaki i te urocze owady.

4, 5. Coroczny, obowiązkowy prezent, bez którego nie wyobrażam sobie Nowego Roku  - planner idealny. Jestem mu wierna już czwarty rok klik Nie ukrywam, że wizualnie kusi mnie też planner od powidoki Niech Mikołaj zadecyduje :)


6. Książka klik Człowiek, który widział więcej. Po lekturze Chaty mam ochotę na więcej tego typu książek.

7. Ulubione Lilou  Tym razem kolczyki z gwiazdkami.

8. Różaniec w formie bransoletki klik



Tata na sportowo i elegancko :)






1. Spodnie do gry w piłkę nożną klik

2. Opaska na telefon dla biegacza klik

3. Skórzane rękawiczki klik


Zosia. Będzie niezłym wyzwaniem dla Mikołaja. Kilka ostatnich miesięcy pokazuje, że zabawkami bawi się o wiele rzadziej, niż w ubiegłym roku. Wszystko za sprawą przedszkola. Teraz najlepszą z zabaw jest zabawa w "Panią Anię" także stawiamy na:


 
1. Puzzle rzepy klik Myślę, że będą świetną zabawą dla starszych i młodszych. Ten zestaw jest akurat tematyczny, ale ma dodatkową zaletę - są w nim świecące w ciemności klocki! Doszły mnie słuchy, że rzepy mogą narobić niezłego bałaganu w głowie - dosłownie! (wplątać się we włosy), ale myślę ze zaryzykujemy :)
 
2. Puzzle obserwacyjne klik Są genialne! Wyczuwam niezłą zabawę i ćwiczenie spostrzegawczości.

3. Projektor do bajek klik wspaniale rozwija wyobraźnię i kreatywność malucha. Przeźrocza pozwalają puścić wodze fantazji dziecka i rodzica. Świetna alternatywa dla wieczornego czytania bajek.

4. Książka Rok w Krainie Czarów klik Jest fantastyczna! Zosia ma już ją w swojej biblioteczce, ale jestem pewna, że sprezentujemy ją komuś :) Polecam! Wspaniale rozwija spostrzegawczość, słownictwo i wyobraźnię dziecka.

 
Marysia. Młodsza Córeczka odziedziczyła po Starszej wszystkie zabawki. Do tej pory nie kupiliśmy jej żadnych nowych zabawek. Widząc, czym zaczyna interesować się Mysia, myślę, że idealnie sprawdzą się:



1. Klocki magnetyczne klik

2. Katarynka klik  której uspokajające dźwięki wspomagają rozwój słuchowy dziecka.



Wasze listy do Świętego Mikołaja już wysłane?

Serdeczności!






6 komentarzy:

  1. Cudne prezenty. Może i o mnie Mikołaj w tym roku nie zapomni ;). Uściski ;).

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zestawienie (tym bardziej, że trafiły do niego nasze ulubione projektory do bajek - przemiły sposób na umilenie wieczornych przytulańców). Serdeczne pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny wybór prezentów :) Jeden z Mikołajów szepnął mi na uszko, że już u niego czeka planner dla mnie ;)
    Ściskam serdecznie, Agness <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ostatnio przeglądając gry dla dzieci natknelam się na kilka niedrogich pozycji.
    W pepco dostaniesz "moje pierwsze 5 sekund". Już dwa razy miałam ją w ręku. I dwa razy odłożyłam. Za trzecim razem jak po nią pojadę to pewnie już nie będzie :/.
    Deuga to "miodzio" z trefla. Niestety bardzo ciezko dostępna. Ostatnio widziałam na SwiatKsiAzki. Mieliśmy zamawiać dla dzieci w przedszkolu i wszystkie wykupione :(. Trzecia pozycja- również Trefl i również niestety ciężkie do zdobycia- bitwa na śnieżki. Żadna z tych gier nie przekracza 30zl a chcąc zaszczepić w dzieciach miłość do planszówek, pozycje warte uwagi. No ale
    Dostępność dwóch ostatnich to jednak problem.
    "Polecam. żanetKaleta" :p

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie sie zastanawiałam nad rokiem w krainie czarów. My mamy z tej serii Rok w przedszkolu i uwielbiamy. A ja bym chciała znaleźć pod choinka więcej czasudla rodziny i spokoju w duszy, jakoś nic mi do głowy nie przychodzi z przedmiotów....Książki notuję, o których piszesz :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi to się tyle rzeczy marzy, że Mikołaj się nie wypłaci :D

    OdpowiedzUsuń