czwartek, 23 listopada 2017

Galeria zdjęć

Witajcie Kochani!

Od dawna marzyła mi się galeria zdjęć. Szukałam dla niej odpowiedniego miejsca. Zdecydowałam, że korytarz będzie idealny. Bardzo długi czas gromadziłam rzeczy, które wykorzystam do zrealizowania swoich planów. Komplet lusterek odleżał rok w szafie i nabierał mocy, żeby w końcu zwisnąć w korytarzu. Podobnie było z ramkami. Złote ażurowe anioły zamieszkały w naszym domu 8 lat temu i zmieniały tylko miejsce. Teraz znalazły to docelowe.



 
Nie wszystkie ramki mają zdjęcia. Część mieści w sobie plakaty - jeden z nich znajdziecie tutaj, drugi zrobiłam sama klik Pewnie będę je często zmieniać, w zależności od potrzeb okazji, pór roku czy świąt. Te właśnie zmiany, na pozór małe i nieistotne, tak bardzo lubię. Pozwalają na swego rodzaju celebrowanie ważnych momentów w życiu. Są swego rodzaju powrotem do minionych dni, kopalnią wspomnień, źródłem przemyśleń.
 
 

 
Drewniane dekoracje kupiłam w Pepco i Kik. Można tam znaleźć perełki, za kilka złotych. Ich kolory są na tyle uniwersalne, że gościły już w pokojach Dziewczynek.




 
Wkrótce na ścianie zagoszczą świąteczne dekoracje. Póki co cieszymy się jesiennymi popołudniami w cieple domowego ogniska i blasku świec. Powoli robimy przegląd dekoracji bożonarodzeniowych, gromadzimy pomysły i brakujące elementy, by wkrótce ruszyć z przygotowaniami do najwspanialszego czasu w roku.
 
 
Do napisania wkrótce!

4 komentarze:

  1. Piękna galeria, a dodatki w postaci Aniołków , domków dodają jej uroku

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczna jest ta galeria! I taka nowoczesna ;) fajowo ze procz zdjec sa tez inne gadzeciki super pomysl i wykonanie ;) pozdrowka

    OdpowiedzUsuń
  3. Eh no co ja mogę tu nowego napisać? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie galerie - jeszcze w połączeniu z lusterkami SUPER!.

    OdpowiedzUsuń